صراع الصحراء اليوم: 0    جميع المشاركات: 264

مدير: DoctorX

كلي:#4

انشأ موضوع

[إعلانات رسمية] عن قوتك الإجمالية!

متميز [انسخ الرابط] 3/746

تم النشر بتاريخ 2016-10-26 05:31:37 | اظهر مشاركات باديء الموضوع فقط

أبطال صراع الصراع حياكم الله

وأسعد الله أوقاتكم بكل خير

قوتك الإجمالية!
تم وضع نظام جديد فى حساب قوتك الاجمالية وهي كالآتي:
تزيد قوتك الاجمالية عند ترقية المباني وتدريب الجنود وترقية الأبطال كالسابق، ولكن لن تنقص قوتك الاجمالية عند قيامك بإستهلاك الأبطال أوالمواهب ذات المستويات العالية ولكن ستتوقف قوتك عن الزيادة خلال فترات حتى تعوض كمية النقص التى لم تخصم من القوة وبعدها ستزيد طبيعيا كلما قمت بعمليات الترقية المختلفة باللعبة.
مثال ذلك عندما تقوم بصحوة البطل لن تنقص قوتك ولكن عندما تباشر عمليات الترقية للبطل المصحو لن تزيد قوتك حتى وصول البطل للمستوى 140 بعد الترقية حتى يكون قد عوضت مقدار النقص الذي لم يخصم منك فعلياً وبعد هذا المستوى تستطيع مواصلة الترقية وزيادة قوتك مرة أخرى.

مع تحيات... أسرة صراع الصحراء

الامضاء
تم النشر بتاريخ 2016-11-11 07:37:07 | اظهر مشاركات باديء الموضوع فقط

حياك الله ياغالي طب انا قوتي ثابتة من بعد التحديث دة كلة تعويض !!? مش فاهم الصراحة طب ازاي !!? بالرغم ان برقي ابطال بدرب جيش برقي مباني .... انا قوتي ثابتة علي 47 الف من بعد التحديث بالرموز والترقيات والابطال والحاجات دي كانت اقل شي توصل ل 50,000 بالنسبة لاني لحد دلوقتي قوتي ثابتة ولم تزيد ايه حل المشكلة دي !! ارجو الرد بعد اذنكم :) اسمي باللعبة mahmoud

الامضاء
Mahmoud
تم النشر بتاريخ 2016-11-18 01:03:33 | اظهر مشاركات باديء الموضوع فقط

ياريت حل لمشكلتى لو سمحتوا انا بقالى اكتر من اسبوع عند الدخول تأتينى ملحوظه لقد تم حظرك واتصل بخدمه العملاء وبتصل وتابعت رسايل ومافيش حل ولا رد من فضلكم الاهتمام لو سمحتوا وشكرا

الامضاء
ابو حازم
تم النشر بتاريخ 2016-11-18 01:05:22 | اظهر مشاركات باديء الموضوع فقط

وانا اسمى بالعربيه دباحالصحراء ارجو حل مشكلتى لو سمحتوا وازاله الحظر وشكرا

الامضاء
ابو حازم